Виховання дитини-патріота
(здійснення національно-патріотичного виховання
шляхами міні-проєктів)
Впродовж багатьох років педагогічний колектив закладу дошкільної освіти№32 міста Луцька для здійснення національно-патріотичного виховання дошкільників використовує «скарби» педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського.
Девізом в роботі вихователів стало педагогічне кредо: «Щоб дати дитині іскорку знань, педагогу треба увібрати ціле море світла». Ці слова надихнули колектив «купатися» у мудрості казкового дивограю по стежинах формування краси людських стосунків патріотично налаштованої особистості за проєктом «Шлях до добра, мудрості, самовизначення через духовний світ дитини».
Педагоги розуміють, що найкращі людські почуття: любов, дружба, взаємоповага, доброзичливість, відвертість - йдуть від серця. І саме з таким серцем і душею дорослому належить дарувати любов дітям та, люблячи, виховувати і навчати, разом з ними досліджувати, мріяти і фантазувати, захоплюватись і радіти.
Створені педагогами міні-проєкти з відповідними стежинами: «Свічечка родинного тепла», «Слався, мій Граде!», «Ми - нащадки козаків», «Бабусина світлиця», «Уроки милування», «За мирне небо, за жовте колосся», «Культура нації – магічна сила» допомагають ефективно сформувати особистість дитини-патріота, пробудити у вихованцях любов до рідної землі, сформувати у них такі риси характеру, які допоможуть стати гідною людиною і громадянином своєї країни, виховати любов і повагу до рідного дому, дитячого садка, своєї вулиці, формувати почуття гордості за досягнення країни, любов і повагу до армії, гордість за мужність воїнів, розвивати інтерес до явищ суспільного життя, залучити дітей до світу загальнолюдських цінностей, навчити застосовувати їх на практиці.