Створення вихователями відповідного розвивального середовища в групах та дошкільному навчальному закладі сприяло розвитку особистості дитини на основі народної культури з опорою на краєзнавчий матеріал (міні-музеї народного побуту, предмети народного ужиткового мистецтва, фольклор, музика тощо), яке дозволило забезпечити потребу в пізнанні його за законами добра та краси. Формування народознавчих основ за стежинами в міні–проекті «Бабусина світлиця» проходять в загадковій таємничості та чарівності.
У міні-музеї «Чарівний світ бабусиної світлиці» відтворений затишок української оселі. Пізнання здійснюється шляхом накопичення чуттєвих вражень від оточуючих дитини речей. Центральним експонатом є українська піч, яка розмальована петриківським розписом. Біля печі стоять горнятка, рогачі. Неподалік висить колиска з вишитими простирадлом та рушниками. Глиняні тарілки розмальовані опішнянським та петриківським розписом. На базі міні-музею діє виставка «Сімейні реліквії» для якої батьки несуть періодично фігурки, декоративні тарілки та інші старовинні речі, пов’язані з історією сімей.
Форми роботи: заняття, розваги, зустрічі із видатними людьми, відвідування міні–музеїв, майстер–класи, колективні роботи, використання усної народної творчості, зустрічі з народними умільцями, вивчення віршів, складання розповідей, інші заходи.